Jak skontaktować się z administratorem Mety (Facebooka)?
Zdarzyło Ci się zastanawiać nad tym, czy kontakt z administratorem Mety (Facebooka) jest możliwy? Odpowiedź brzmi: tak. Istnieje wiele form kontaktu z administracją Mety (Facebooka), lecz wszystko jest zależne od tego, w jakiej sprawie chcesz wysłać wiadomość. Ze względu na skalę portalu kontakt telefoniczny jest niedostępny, dlatego należy posłużyć się alternatywnymi formami.
- Formy kontaktu z administracją Mety (Facebooka)
- Czas oczekiwania na odpowiedź od administracji Mety (Facebooka)
Formy kontaktu z administracją Mety (Facebooka)
Portal Facebook oferuje możliwość kontaktu w zależności od tematyki sprawy. Przykładowe zapytania:
- brak możliwości odzyskania dostępu do konta
- problem z działaniem narzędzi marketingowych (np. Meta [Facebook] Pixel)
- włamanie na konto lub inne naruszenie w serwisie
Każde z zagadnień wymaga konieczności wyboru jednego z kilku dostępnych formularzy.
Zakładka "Pomoc i wsparcie"
Zakładka "Pomoc i wsparcie" jest najszybszą możliwą drogą do skontaktowania się z administracją Mety (Facebooka). W tym celu na stronie głównej portalu w menu należy wybrać Pomoc i wsparcie, a następnie wybrać interesującą nas opcję dialogową.

Przycisk Centrum pomocy umożliwia przejście do dedykowanego panelu, gdzie administracja Mety (Facebooka) przygotowała listę najpopularniejszych problemów i już gotowych odpowiedzi: jest to przydatne przed wysłaniem wiadomości i może przyśpieszyć rozwiązanie wielu problemów podczas użytkowania serwisu.
Skrzynka odbiorcza Panelu pomocy zawiera całą naszą korespondencję z administracją Mety (Facebooka): w tym miejscu jest możliwe sprawdzenie historii kontaktu i sprawdzenie statusu poszczególnych zagadnień.
Zgłoś problem uruchamia formularz, w ramach którego możemy zawrzeć konkretny problem wraz z odpowiednimi materiałami.

Kontakt w Centrum Biznesowym Mety (Facebooka)
Centrum Biznesowe jest miejscem przeznaczonym do kontaktu z administratorem Mety (Facebooka) dla reklamodawców. W ramach niego jest możliwe złożenie zapytań dotyczących działania sieci reklamowej Mety (Facebooka), kont reklamowy, narzędzi marketingowych itd. W tym celu należy wejść pod ten link i kliknąć niniejszy przycisk:

Następnie, należy wybrać zasób, którego dotyczy problem i załączyć szczegółowy opis:

Czas oczekiwania na odpowiedź od administracji Mety (Facebooka)
Czas odpowiedzi od administratora Facebooka jest bardzo różny i zależny od wielu zagadnień. Co do zasady jest to czas około dwudziestu czterech godzin w dni robocze (Facebook zastrzega, że zapytania składane w nocy mogą lekko wydłużać czas reakcji). Niestety, nie we wszystkich sprawach jest to możliwe i wynika najczęściej z dwóch powodów:
- skali zapytań (np. wielu zgłoszeń tego samego rodzaju)
- problematyki (najczęściej można tu wskazać skomplikowanie poszczególnych wątków)
Status danej sprawy można obserwować na bieżąco w Skrzynce odbiorczej Panelu pomocy.